long, long time ago

Tiden går och jag blir allt sämre på att blogga, det är mycket att göra nu då den nya terminen har dragit igång och ja tyvärr måste jag plugga lite mer. Får ta och kämpa mig igenom statistiken. Tuff termin lär det bli, men även en resa till Teneriffa möjligtvis i november med Danne och hans familj. Hoppas verkligen det blir av, biljetterna är redan bokade det är bara Dannes schema över november som vi väntar på nu...
 
Lite andra förändringar är att jag ska förmodligen börja satsa på beach volleyboll istället för inomhus volley, min tränare är sämst just nu och jag är så sjukt sugen på att säga "du är sämst, jag slutar" fast så hemsk är jag inte men det är tyvärr sanningen. Beach är mycket roligare, mycket intensivare och helt jävla awsome! Ringde till beachhallen idag och de skulle återkomma till mig, så.....Hoppas hoppas det blir av nu!
 
 

Då blir jag en riktigt fit brud, fy fan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0