Årets kräftskiva

En riktigt sen uppdatering från årets kräftskiva, Danne inledde resan dit väldigt bra genom att glömma nycklarna hemma, han märker självklart det när vi kommer fram till stugan efter två timmars bilfärd. Väldigt smart av honom men som tur så löste det sig tack vare mig och Markus som är världens bästa inbrottstjuvar (hehe). Vi hade tur nog att badrumsfönstret stod på glänt men det var fortfarande låst med en spärr inifrån, med en pinne och smart Markus fick vi upp det, så jag fick vara den som gjorde inbrott och komma igenom det lilla fönstret. Så det problemet löste sig, det vart en trevlans kväll med massa kräftor, snaps och jellyshots som fixades inför kvällen, en liten invigning av det, tyvärr så klagade alla över konsistensen, va fan har ni aldrig tagit något gelé liknande? För mig gick det ner hur enkelt som helst och det bästa av allt, det smakade inge sprit alls! Så det blev massa shottar över till mig självklart! Natten kan sammanfattas med drickspel, chillpill, desperata pojkar som gav fotmassage och en mer trött Joanna efter alla shots. 





 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bookofems.blogg.se

härliga bilder!:D

2012-09-18 @ 17:28:54
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0