123 solna! Volleyreunion

En riktigt jävla härlig träff med gamla volleyboll laget, vi startade dagen med att lira beachvolley och jag är helt frälst, det är tusen gånger roligare att spela beach! Så nu ska jag verkligen försöka byta till beach volley. Efter beach liret drog vi hem till Micke (vår gamla tränare), tråkigt nog blev vi inte hela gamla laget men vi hade riktigt gött ändå! Natten spenderades framför gamla inspelningar av våra seriespelsmatcher som Micke hade spelat in och för varje "miss/fel" man gjorde under matchen skulle vi ta en shot som straff. Fy fan va roligt vi hade, men det slutade i lite för många shottar, för mycket blandningar och minnesluckor för min del. Det positiva i detta är att jag inte minns det dåliga, alltså tiden jag spenderade med toasitsen, en omedvetande joanna, en Joanna som dansade och massa annat som jag inte minns men fått höra. Det känns ju inte lika bra men a jag minns inte det , "det jag inte minns finns inte" typ. Däckade hos Micke och det var väl nog bäst så. Jag borde ju egentligen inte köra så fullt ut den kvällen eftersom jag skulle upp och jobba 07:30 och där ligger jag däckad i den bästa kondisen för att jobba..nja. Det gick tro det eller ej, jag vaknade upp ur min fylla i panik 07:09, ringer en taxi direkt (måste tillägga att jag fortfarande var full) och hinner till jobbet.
Det var min värsta dag på jobbet säger jag bara...!! 
Sista bilderna har jag inget minne av - vad fan gör jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0