Bio med Sanne


I Onsdags var jag och Sannis på Millenium kopian, den amerikanska versionen. En film som jag inte hade så stora förväntningar på, hatar egetligen att veta hela storyn och exakt vad som kommer att hända. Känns så jävla trist bara. Den här filmen fick världens HALLÅ runt omkring sig så kände ändå att jag var tvungen att se den och det var faktiskt riktigt bra, tro det eller ej! Lite roliga inslag med TV4 nyheterna fast på amerikanska, svenska ord här och var. Riktigt försvenskad film kändes det nästan som, en annan sak är att jag aldrig tänkt mig Stellan Skarsgård som läskig. Här är han "the bad gay" i filmen och lite småläskig i slutet.
Allt som allt, tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du! Vill du bli veckans blogg och få en FET bildlänk i min höger meny i en hel vecka? Va gärna med och tävlar om du känner för det!

http://sense.webblogg.se/2012/january/bli-veckans-blogg-och.html#comment

(förlåt om du ej gillar sånna kommentarer)

Ha en bra dag! :)

2012-01-22 @ 10:32:18
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0