En sliten Joanna

Efter en tuff helg med en avslutande studentskiva i söndags. Veckan inleddes med sömnbrist och en härlig hosta som Danne har smittat mig med. En grymt tajt match mellan SAIK och AIK i onsdags som slutade efter 6 perioder, med ännu en härlig vinst tillslut. Sammanfattningsvis har jag haft sjukt mycket plugg vart sjukling och efter gårdagens härjande (fre) så har jag inte min hosta blivit bättre precis. Hade fan lovat mig själv att ikväll skulle jag avstå från dricka, men så blir det aldrig när man väl säger så. Det var ändå värt det fast kvällen avslutades med att en jäkla klant hällde öl över hela mig... Myspys, det gjorde hela min kväll!


Veckans härliga stunder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0