hold on

Tentan är ÄNTLIGEN över, haft sån galen ångest och har nog aldrig pluggat så mycket inför ett prov. Stressen höll till och med i sig på lördag morgon då jag vaknade av panik - med tanken "måste upp och plugga!" men insåg att det var lördag och att tentan redan var gjord. En riktig lättnad!

I fredags så var jag också ute med klassen och firade tentan, det var grymt roligt då nästan hela klassen spårade. Skarre supas så skarre! Jag blev rätt lullig men spårade inte riktigt, men det kan ju bero på att dem drack på tom mage och jag valde att käka middag (smart nog!).

Lördag, utgång med hela company plus några till.. Var väl en helt OKEJ kväll, utan lilla agge där skulle jag inte haft så kul mer än så orkar jag inte säga.

hold on and be strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0