team work? naaa

"Kroppen vill inte riktigt samarbeta, nu när värken har gått ner och njurbäcksinflamationen lugnat sig lite så kommer det SJÄLVKLART nått nytt som ska döda mig och nu äre nått bakom skulderbladen på ena sidan som tycker på som fan när jag tar djupaandetag. Gör bajsont när jag ska gäspa typ, så nu är det korta andetag som gäller! WOHO!"
Det var det jag skrev på jobbet i lördags, la aldrig upp det bara, hade bajsont men nu är det över. Fick andningssvårigheter av penicillinet jag tog, men nu är allt bra och äntligen känner jag mig som en frisk människa!

Vad har jag hunnit på dem här 5 dagarna sen fredag? Jo, jag har träffat agnes, jobbat, varit på släktmiddag med Danne, pluggat, pluggat, kollat film och pluggat = en riktigt lugn helg med massa plugg. Hade tentan idag och det gick rätt bra faktiskt och det är riktigt skönt att ha den gjord!


Hösten är fortfarande kvar och om en vecka är det december, helt sjukt! Känns skumt att julen snart är här men inte snön...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0