Fuck My Life

Den värsta natten på länge!!! På nått sätt har jag skadat ryggen från onsdags träningen och nu har jag pain in the as! Ryggen svullnade upp igår och hur jag än låg i sängen gjorde det ont, till och med att andas?!? Låg och vände mig hela tiden för att hitta nån ställning som inte gjorde ont, men hur jag än gjorde så hjälpte det inte. Jag gav upp runt tre tiden då jag fortfarande inte hade somnat och bad mamma smörja in min rygg med en värmande salva. Det gjorde så ont att jag inte kunde hålla emot tårarna. Har fan aldrig haft så ont. Tog två värktabletter som jag förmodligen inte borde gjort, för fem minuter senare så spydde jag. Runt fem låg jag i sängen igen och somnade tillslut.

En riktigt underbar natt! En läxa av natten är att jag ALDRIG mer kommer ta en jävla värktablett för det hjälper inte ett skit...


Kommentarer
Postat av: Agnes

Värktabletter som man spyr upp hjälper iaf inte :) Prova att inte kräkas nästa gång så ska du nog se att det går bättre.

2011-11-12 @ 12:06:28
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0