Måndag

Måndagen var en dag då jag ändå hann göra rätt mycket. Dagen började med att jag drog på intervju på ett nytt jobb (som jag bara funderar över, skulle kolla vad det var), intervjun gick grymt bra och det ville ha mig fast jag har inte bestämt mig än. Jag ska alltså hitta nya företag som vill få arbetskraft från MGR (ett bemanningsföretag) och fixa möten mellan parterna. Som sagt inte säker på vad jag ska göra än, så får se.
Iaf, efter intervjun så vart det löpning med Danne, Pontus och Matte. Kände mig rätt duktig, men jag måste bara säga att jag verkligen har världens sämsta kondis! Har inte tränat på sjukt länge fan, kände verkligen av det.
Eftersom vi var så duktiga så blev belöningen tacos, vi käkade middag och drog ut en snabbis med båten. Rätt onödig tur egentligen, Sam och Edin följde med också. Vädret sög och det var kallt o blött. Vi avslutade kvällen med en film hos Danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0