en promenix runt råsta


En pomenad runt råsta med massa söta pipi fåglar, som iof senare kommer bli stora o fula och det ända dem kommer göra är att skita runt. Jaja, nu är dem söta iaf. Jag o Agnes knallade runt råsta några varv och efter det så kollade vi på Kunfu Panda 2. Den var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara!
Efter filmen blev det sanning och konsekvens, låter säker sjukt töntigt men det var fan riktigt roligt och sjukt flummigt! Kan tänka mig att det skulle kunna spåra och bli riktigt pinsamt med lite mer folk och sprit. HA!



Kommentarer
Postat av: Agnes

Förstår inte varför jag alltid ser så hög ut på bilderna du tar på mig :S

2011-06-15 @ 16:11:08
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0