svartsjuka barn!

40 års firande för Mattias. Öl, vin o champange inledde kvällen och lite innebandyspel då vi "ungdomar" ville fördriva tiden lite roligare. Ha!
Efter festen så drog jag Agnes och Danne vidare till Lobbyn, där mötte vi upp Matte och Pontus.
En grymt rolig kväll, fast hemfärden var en aning jobbig när klockan var runt fem på morgonen.
Det var iaf rätt kul att jag stötte på helt random people från mitt gamla jobb och Alice som gick i våran klass i typ en månad osv. Lite läskigt när något kommer fram och kramar en, när man inte riktigt känner igen personen från börjarn, men sen så lyser lampan till. Ha!


Lite bilder från kvällen



Kommentarer
Postat av: Agnes

Bilden på mig och Mattias... Jösses vad snygg jag är!

2011-02-28 @ 20:29:42
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0