DEL 1 DEL 2 DEL 3

Jo, nu när alla vet om det och självklart ser hur jävla sämst jag är på att blogga så ska jag väl försöka att ge igen. Kommer att bomba med inlägg den här veckan ska ni se!
Okej, nu ska jag inte lova för mycket heller men jag ska iaf försöka.

En sammanfattad helg blir det nu igen...so here it goes!


Fredag - En kväll ute på ekerö, hos en av pontus polare. Det var jag och fem killar till, vi spelade risk från åtta på kvällen till halv två fan. Så det spelet tog ett bra tag, men det var grymt kul!
Om ni inte vet vad det är så heter det också general på nätet.
Man ska typ ta över olika världsdelar och döda andra osv...

Så såg spelplanen ut och lilla trötta jag efter typ 4 timmars spelande! HA

Lördag - Klockan ett var det samling i forsgrenska hallen, det var match mot PULS.
Var helt jävla död efter matchen, kände verkligen av min sämsta kondis. Har typ inte tränat på ett tag.
IAF..
Kvällen spenderades hemma hos Surre, jag och Danne blev bjudna över på middag. Det blev pizza o lite vin drickande, vi blev så stört mätta och hade det bara allmänt trevligt
( vissa blev redan då fulla och påverkade, nämner inga namn ). Det vart lite snack om vi skulle dra ut, men inget som blev av. Det blev ist en skräckis, paranormal activity.




Söndag - Det har varit en rätt lung dag, hade bara en match idag runt fyra tiden. Vaknade upp hemma hos älskling och drog till matchen, efter matchen så har jag i princip bara degat hemma. Precis det man ska göra på söndagar!


Tjockisen försökte ta kort på mig imorse, fast det gick inte så bra. Ha, hans vackra resultat.





Nä nu räcker det. Ska gå och lägga mig nu, gönatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0