Skor jag vill ha

Behöver verkligen ett nytt par skor inför hösten/vintern. Några par här som jag kan tänka mig, förutom att jag inte vill ha det där prickiga mönstret utan samma modell fast hel svart.

1.2.
3.4.
Paren som jag mest behöver egentligen är första och sista paret...för dem är fodrade...
MEN båda kostar 1199 kr. Ska jag lägga ut påre eller inte
Par 2 och 3 ligger runt 500- 700 kr. Så det är där jag börjar tveka! Vad ska jag göra?!
För det är nog hyfsat smart att ha ett par varma skor i år....

Kommentarer
Postat av: anneli mendez

Snygga skor jag gillar 3:an & 4:an :D

Ha en forsatt trevlig kväll :)



Kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker om den!

Kram

2010-10-17 @ 19:40:45
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag tycker att 3e paret är snyggast, men 4e är nog mest praktiskt och det 2a är tufft också. Men jag hade nog köpt 3e :)

2010-10-17 @ 21:57:05
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0