Lite bilder från igår! :)


Det var en jävligt lyckad utgång faktiskt, jag stötte på stört många personer som verkligen var otippade. Det kändes verkligen som om alla jag kände från alla konstiga olika hörn var på samma klubb. Det var också första gången jag tappade bort mitt "gäng" såå jäääävla många gånger under samma kväll. Det hela började på dansgolvet, stötter på Kajsa o dansar vidare med henne och hennes polare ett tag. Det var då jag tappade bort "mitt gäng". Börjar leta efter dem o stötter på en tjej som spelade i mitt volleyboll lag innan. Drar vidare o stötter på en kille som gick på samma fritids som jag. Vi lekte som små barn och helt plötsligt möts man på klubben. STÖRT! Drar ut till rökrutan för att ta luft och ser min chef från mitt galma jobb och massa andra jobb polare.....och så fortsatte hela kvällen! HA Till slut så hittade jag "mitt gäng" och lyckades tappa bort dem ett antal gånger men a. Jag hade det kul iaf! Alltid kul att träffa polare som man inte sett på ett tag.

Fast den där klubben kändes som en jävla labyrint. Hittade inte nånstans där! Fast mitt lokal sinne är inte det bästa men ändå! Kanske därför jag virrade runt så mycket men aa
Lite udda men lyckad kväll! :)
Hemfärden var kanske inte den bästa men det stryker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0