Min hjärna har vaknat på fel sida idag!

Klockan ringde 06.15 jag rusar upp ur sängen för att inte somna om, stressar till skolan och sätter mig på tåget. Ovanligt nog så var det inte försenat, ni vet ju hur pendeltågen är.
När jag väl framme vid skolan står det en UNDERBAR lapp! '

Glöm inte bort att den 17:e är det idrottsdag!

och jo vad äre jag har gjort, jo jag har totalt glömt bort det. Så jag hade gått upp 06.15 helt i onödan o där stod jag i skolan klockan 8.00 och var så jäkla förbannad på mig själv.

Är hemma just nu, visste inte vart och när jag skulle möta upp klassen. Orkade inte ringa någon heller, så nu jag en officiellt ledig dag idag för mig själv! HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0