sommar o sol!

Nu har jag äntligen gjort det, fått det ur mig till slut efter...ehm vad kan det vara, mer än två-tre år. Allt gick sjukt mycket bättre än vad jag trodde, var så rädd osäker på reaktionen och hur det skulle gå. Fast allt gick bra!
SÅ nu är jag glad och jävligt lättad över saker o ting som jag ändå har grubblat över jävligt länge som nu är lösta! :)

Veckan är ju inte slut än, men det har gått så fort och ny är det ungefär en jäävla månad kvar tills sommarlovet! Fy fan vad jag längtar! Sommar o sol, peace & löve och polen med älskling. Sen kommer jag vara här i sverige ovanligt mycket under sommaren! Har nog aldig längtat efter sommaren så mycket som nu, vintern har varit så galet lång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0