ring, ring bara du slår en singal

En mysig fika med Kajsa blev det innan jobbet idag, en av min dåliga vana är att jag dricker chai latte så ofta.....men kan inte stå emot, det är så galet gott!


Måste bara säga att vi TELEFONFÖRSÄLJARE vet inte om allt vi säljer, det är helt sjukt egentligen att man promotar en produkt eller några tidningar som man inte alls har koll på.

Som till exempel nuro, så säljer jag en ekonomi tidning och som ett tack så får man också med 300:- Bureaktier i en depå hos Nodnet. Personligen så vet jag inte ett piss om bureaktier eller va fan en depå är!?! .. Vilket fall som hellst så lyckas jag sälja as bra, även fast jag inte känner till det jag säljer utan "låtsas" veta om saker och ting. Försöker komma på bra svar på kundernas frågor som då också är sanna svar fast från papper och skit.
Visst jag lär mig samtidigt under försäljningen men tycker att det är lite ologiskt!..

Kommentarer
Postat av: josephine

SV: ja det har jag gjort!:)) Jo den situationen suger verkligen.. men men livet går vidare:)

2010-05-06 @ 00:31:27
URL: http://josephinah.blogg.se/
Postat av: emelie

nej har inte läst böckerna :D har du?

2010-05-06 @ 08:37:26
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0