passa inte motståndarna tjejoooor!!

Är så fucking trött!! Nä men min helg har varit galet jobbig.

Fredag: Grillning med grabbarna vid lövstasjön, as mysig kväll med älskling ofc och så blev det lite fotboll också. As nice! FAST det var sjuuuukt mycket mygg på kvällen, inte lika nice för mig som bara hade klänning och tunna strumpbyxor! Sov hos älskling den natten.


Lördag: Var tvungen att gå upp runt 7 på morgonen för att åka till sollentuna o cocha flickorna på BIG STEP turneringen. På kvällen så åkte jag vidare till Dannes farmor o farfar på middag, dem vill verkligen göra mig tjock! Det var helt sjukt hur mycket käk vi fick.....fika, förrätt, middag, efterrätt och ännu mera kakor på kvällen! .. Var verkligen så galet mätt! Men det var trevligt iaf! :)


Söndag: Idag fick man gå upp sketa tidigt igen, var i sollentuna och cochade flickorna hela dagen! Sista dagen av BIG STEP som bara är en gång under året.
Flickorna kom 7:a av 20 lag iaf! Helt okej ändå. Även fast man vill mer ;P
Så nu är jag galet trött! Har inte fått så mycket sömn under helgen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0