kom då!? ... är inte rädd för dig!! Fast du vågade ju inte slå mig ändå..


Det har varit en helt sjukt galen dag idag, det har hunnit hända så mycket på sån kort tid.
Kaos i skolan, slappade hemma med kajsa ett tag (det slutade med att båda somnade, HA) fast sen så var vi tvunga att dra oss till jobbet. Fy fan va jobbigt det var.



Du vet mycket väl vem du är:
Tro inte att du kan komma o styra över mitt liv för du har INGET med mitt liv o göra gumman.
Vet att du kommer läsa det här och hoppas att du inser att du har betett dig som en idiot, fast det kan du nog själv inte förstå... ingen idé att försöka förklara.
Ingen har förr i mitt liv sjunkit till en sån låg nivå som du.
Tror du att du löser saker o ting med våld.... så visst, du får själv se hur det kommer gå för dig om du fortsätter så.
Du ser ju själv hur många vänner du har kvar.....
Så som du behandlar andra, blir du själv behandlad.
Tänker aldrig mer slösa tid på dig!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Idioter finns det gott om :)

2010-05-25 @ 17:34:37
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0