det märks att jag är riktigt trött!!

Trött, trött och ännu en gång trött!

Fy fan vilken stressig dag det har varit idag, på morgonen så hann jag gå till UM innan skolan...jag hann skriva klart mitt svenska tal till nationella delen som jag hade idag. Det gick fan förvånat bra med tanke på att jag typ inte alls hade förberätt mig. Jag har ocf varit i skolan och efter det så var det hard work, work ikväll också...och nu ligger jag i min sköna säng och slappar, måste fan sova snart. Ska fan upp jävligt tidigt imorn ;(


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej. förlåt för sent svar men har haft en bloggpuas kan man väl säga, men är nu tillbaka hoppas ja :) allt bra? kram

2010-05-04 @ 16:08:32
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0