det kallas Zorbing....huh? Vad sa du?

Hah zobingen var verkligen överskattad MEN det var samtidigt kul, vi hade kanske lite otur med att våran instruktör inte sa till att man borde tänka på att luta huvudet innåt så att man inte slog i med huvudet för det blev rejäla dunsar i början när bollen studsade.
INTE SÅ KUL, för det gjorde rätt så ont.
Annars så vare helt okej, man kände sig lite konstig efter bara... jag venne hur jag ska förklara.
Jag mådde inte illa, utan det kändes bara i huvudet fast jag var inte yr heller!
Det går inte att förklara ....man måste testa för att förstå. :)
Tog tyvär inte kort med mobilen men danne har tagit massa kort så det kommer förmogligen upp nån gång.
Här har ni ett klipp från youtube! 
Något som ser GALET roligt ut och som jag bara verkligen VILL testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0