arg frustrerad ....lugna ner mig nån snälla!!

Såå jävla skönt att allt är fixat, tågbiljetterna och flygbiljetterna blev köpta idag
för både mig och älskling!
Längtar verkligen till sommaren, det kommer bli så jävla kul och mysigt,
för älskling ska åka med mig till Polen!!
Yiii, så jääkla glad! :)


Det är dessutom bara TVÅ JÄÄVLA veckor kvar tills jag och älskling ska åka i en Zorbing boll tsm!
Ha ångrar nästan att jag köpte det i födelsedagspresent till honom, blir nästan lite rädd nu.
Fast jag älskar utmaningar, det kommer bli as kul!
Så i en sån boll ska jag och älskling sitta fastspända i och rulla ner i nån bana som är en jävla backe!
Det kommer bli as kul! HAHA

So here we come! Bild från sälen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0