årets första grillning!

Äntligen hemma efter årets första grillning, det var verkligen välrdens härligaste värder igår.
Det var första dagen på länge som jag fick sommar känslor av och kände hur glad jag blev bara av att solen stekte på.
Först så var jag i skolan och runt 12 tiden så åkte jag och kajsa till humlegården. Fy fan va skönt det bara var att slappa och ligga o schteka i solen. Vi gick också förbi kungsträdgården där alla fina träd har slagit ut!

Avslutade kvällen med årets FÖRSTA grillning med älskling, surrel, sam, carro och mattias.
Galet trevlig och mysig kväll!
Så det blev en jävligt lyckad dag för mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

står "gillning" ju :D hahaha höhöhö...

2010-05-13 @ 18:39:08
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: emelie

åh mysigt med grillning :D

ikväll ska jag och min pojkvän mysa med tacos :D

2010-05-14 @ 16:32:56
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0