TAGGAD!

Sitter just nu och fixar mig lite, har lite halv ångest över vad jag ska ha på mig ikväll. Idag har ju Linnea sin 18 fest, så idag blir det praty party! Efter ett tag så ska jag åka vidare till Surre som också har en fest idag, älskling är ju där...Så ska försöka ta mig dit "nyker" och kry..får se hur det går! Så ska försöka hinna med två krök!

Idag har jag btw varit med Julia i stan och knallat runt ett tag :) Det var ett tag sen man träffade Julia! :)

Skulle fan egentligen åkt upp till Umä idag fast pengarna räckte inte till, buuhu! Så jag kommer missa Skellefte matchen, jävligt tråkigt faktiskt. Agge o ja har det alltid så galet kul men nu blir det krök ist, galet kul det med men ändå...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det blir förhoppningsvis nästa helg också :)<3

2010-03-19 @ 20:18:38
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0