Home sweet home TYP...

Nu är jag tbx från sälen! :)
Det har varit så galet mys och najs med skidåkningen, vädret har varit perfekt och stugan vi bodde i var så mysig! All träningsvärk efter skidåkningen känns verkligen i hela kroppen, fast det hör till.....En lyckad vecka med älskling iaf! Fast det är ändå alltid skönt att komma hem, bara att imorn måste jag åka till Åland eftersom jag har match där. Känns så jävla jobbigt. Måste upp halv sex imorn, så önska mig lycka till med att jag ska gå upp i tid imorn! ... Ahhh ångest!


Några bilder i stugan, fick inte med så mycket.

Så såg jag ungefär ut i backen ;P

Men nu ska jag sova, puss o heeeej! Leverpasteeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0