Ting tjong kalsong!

Hej svejs!
Lite seg på uppdateringar, men det har alltid varit något på gång. Är iaf tillbaka från Polen, sov hos Danne idag :)
Det var liksom ett tag sen, så vi bytte julklappar o hade det mys. :) <3
Kommer fan sakna lite folk där borta. Har iaf haft det kul! Tillbaka till mitt vanliga liv snart....:(
Känner redan hur lovet tar slut, hade min första jobbdag idag.
Det var kul att träffa alla igen men annars såå NEJ TACK ... GE MIG MERA LOV!


Annars helt allmänt så har allt gått som i en karusellbana... upp o ner hela tiden.
Men en sak är klar, det är ingen annan som känner mig så bra som min mormor!
O en sak är såå sann som hon allmänt säger
Till mig som då är Kräfta...att
"Kräftor håller oftast alla problem för sig själva"
- oo ja ...varför ska jag lägga tyngden på andra med mina problem? ...
Men till slut så kommer den bubblan spricka...måste göra något åt saken.
En annan sak som är såå sann!
"Kräftans bästa o närmaste vänner är Skorpioner" <- Vem kan det vara? ;)
Tycker horoskop grejjer är ganska kul o läsa för de stämmer oftast in på allt.

Vem har inte nån gång läst om någon sorts horoskop grejs som stämmer in så jävla bra!?
Fast en grej stämmde dock inte in, jag testade nån gång när jag skulle dö i 5:an nån gång. Skrev in alla datum osv o fick fram att jag tydligen skulle dö 2009. Har alltid sen dess haft det i baktanken bara för att...Men hmm.. jag lever ju? Fast det är ju bra :)

Sitter o knarkar sönder den här låten! :) ME -> like! :)


Kommentarer
Postat av: skorpionen

Skorpionen är de mest sexuella. I like it. Hehe :)

2010-01-05 @ 14:20:37
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0