Snart skiner Poseidon

Jag har aldrig varit ett riktigt fotbollsfan och om det är något lag jag hejar på så är det så klart AIK!
Fast idag så zappade jag lite och så var det nyhetsmorgon som snackade om olika fotbolls ramsor o.s.v... fick då höra den här. O den är fan bra, även fast det inte är AIK dåra men men.. tyvär så är det IFK GÖTEBORG
Det tar ett tag innan den kommer igång ;p I like it :)
Idag så har jag haft serie spels match som vi vann :D ohh yeah 3-0 till oss mot Jomala! Det var jävligt kul! :)
Efter matchen idag så drog jag till jobbet, sen blev det lite fika på espresso house.
Det var fan mysigt och den där chai latten som jag drack passade perfekt efter hela dan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0