sånt är livet


Idag har det fan varit en jävla slapp dag! :) Sov till 12 och märkte att agnes sms:ade att hon ville att jag skulle komma till solna c 45 min senare! ;o För en gångs skull så var jag fan duktig och skyndade mig, det är inte ofta det händer längre. Hehe
Men vi knallade runt i solna c, jag köpte faktiskt inte något idag men agnes köpte lite grejer sen så tog vi en liten fika på donken. Efter det så drog vi hem till Agnes o tog det lugnt, spelade lite ps2..nördade oss som förr i tiden. :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hon har verkligen längtat efter den tröjan. Och Polska kakor. Och shopping. Haha söt bild =)

2010-01-14 @ 14:56:00
URL: http://fredso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0