all I can say is... PAIN!

Jag har aldrig haft en så jobbig dag som idag!
Det som har hänt är att jag har sovit på nå jävla konstigt sätt och spännt mig hela natten. På morgonen började det göra ont vid skulderbladen när jag tog djupa andetag, då började jag ta mindre andetag för att det inte skulle göra ont. Det hjälpte jävligt mkt. Så jag gick upp, åt frukost o tänkte att det säkert skulle gå över under dan. Men icke sa nicke... Under första lektionen så kände jag att det blev sakta men säkert värre. Det gjorde mer ont för varje andetag jag tog och till slut så andades jag bara uppe vid bröstet, inte med "magen" alltså. Efter ett tag kände jag hur luften bara tog slut, tvingade mig själv att ta djupare andetag och stå emot smärtan. Fick så ont, att jag till slut fick tårar i ögonen och kunde inte stå ut med det längre. Så jag gick till skolsyster. Fick reda på att jag har en muskelknut vid skulderbladen och det kan uppstå p.g.a stress och träningar. Så den här muskelknuten trycker mot lungorna och gör så att jag får det svårare att andas. Det kan också stämma att det är väldigt mkt på gång i mitt liv just nu och allt händer på samma gång. Så nu har jag resultatet av det.

Det går nog över innom några dagar och muskelknuten går att masseras bort.
Men det är fan inte nice! ;/

Kommentarer
Postat av: agnes

Det går inte bar för oss och våra kroppar just nu xD =(

2010-01-19 @ 21:42:21
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0