Rullar fram


Våran GODA belöning på jobbet efter måndags-rekordet! Fy fan va gött det var, ah annars så kallad laktos-bomb...men det var det värt! Massa glass med massa kolasås, nonstop-godis, maränger, chokladbitar plus massa annat gott! Säger bara mums filibabba! HA! ;D

Jag har ju som sagt börjat träna vårat yngre volleyboll-lag i solna lite då o då. Så nu har de turnering imorn igen...
Så jag måste vara med och coacha dem, det är fan jävligt kul. Ännu roligare när de vinner ofc! :)
Klirra in lite pengar också, så det är nice! Inget emot ;P
Jävligt trött bara, pallar inte heller gå upp så tidigt imorn men måste man så måste man ..........
Har för övrigt inte skrivit så mkt under veckan, venne varf men har bara inte orkat. Är alltid lika trött när jag kommer hem efter träningen eller jobbet vid 22-23 tiden.

Har iaf börjat kolla på The Vampire Diaries som jag älskar! :D Nä men det är stört bra, fast det slår fan inte True Blood! HeHe! Så nu ska jag fixa mig, lägga mig i sängen och kolla på nästa avsnitt av The Vampire Diaries :)
Gonatt o sov gott! Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0