*gäsp*

Så galet trött, ligger i sängen helt fixad och klar. Har hållt på med min nya mp4 (eller va fan man nu ska kalla det) i ett bra tag nu! Jag ville ju köpa en Ipod fast jag ångrade mig i typ sista sekunden. Fick pengar av farsan för att köpa den jag ville ha, tycker att det känns så jävla onödigt att kunna filma med Ipoden. Ah, venne kändes bara jävligt onödigt och det fick mig att tveka på den.

Var i stan med Kajsa och kollade runt lite efter nån annan och hittade en till slut.
Galet nöjd även fast jag var jävligt osäker på den. För den kostade 1700 kr fast den var på rabbat-pris, det var den sista. Den skulle ha kostat 2100 kr egentligen. Så jag tjänade lite påre iaf! :)

Den har sjukt mycket minne som även känns lite för mkt för mig, den rymmer 16G, jag kan surfa med den, lyssna på radio, kolla på film/serier, chatta, lyssna på musik (ofc!xD), ha på högtalare, lägga in massa bilder och kan typ lägga in ännu mera minne om jag nu skulle behöva det......plus att det ingick ett par nice hörlurar från Creative! :)
Ah! .. Är iaf nöjd :)
(Nån random låt :p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0