2010 - lite tidsfördrift ...är fortfarande i polen men kommer hem imorn!

du under 2010..
har du gråtit? ja
har du skrattat?ja
har du sovit i tält? Ja
har du sovit under bar himmel? nej
har du varit på Gröna Lund? ja

har du varit på Liseberg? nej
har du varit på Kneipbyn? fan är det?
har du varit utomlands? jepp
har du varit i en annan stad? jäzz
har du bott hemma? tyvär!

dina vänner under 2010..
har en vän dött? A . :/
har en vän sökt tröst hos dig? ja
har du sökt tröst hos en vän? ja.
har du sovit över hos en vän? jäz
har du varit kär i en vän? Nä

har du fått mer en fem nya vänner under året? Har inte direkt räknat men mycket möjligt


när har du som mest..
gråtit under 2010? senaste halvåret

skrattat under 2010?  eehm ... flumm tider typ

denna månad...
har du varit kär? ja, kär låter så ehm..kan inte förklara
har du kysst någon? älskling
har du pussat någon? ja ja ja
har du kramat någon?
 ofc
har du skrattat? ja 
har du gråtit? jepp 
har du varit glad? självklart
har du varit ledsen ? tråkigt nog

när..
grät du senast? fem dagar sen på en rejäääl fylla!
skrattade du senast? några timmar sen i gallerian med några polska polare! HA
duschade du senast? imorse
lyssnade du på musik senast? nu.
hade du kul senast? i gallerian några timmar sen


vem..
kramade du senast? Karolina
pratade du i telefon med senast?
 Machola
fick du sms av senast? Patrik Wallentin (från sverige) 
hade du tråkigt senast? minns inte sånt.
tycker du om någon just nu? min älskling
jag samlar på? typ inget ...
gröna eller röda äpplen? gröna.
vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen eller i värsta fall Agnes
vilken tid gick du upp idag? 10:00
har du sovit i din egna säng inatt? "min" säng hos mormor ...längtar efter min i sverige 
har du sovit ensam inatt?
 ja :(
har du strumpor på dig nu? jupp.
hur svarar du i telefon? beror på vem som ringer och vilket humör man är på.
vad ska du göra ikväll? Träffa Machola och Klaudia o säga hejdå typ, åker hem imorn!
vad ska du göra imorgon? Mitt flyg går 11:40 ..så förmodligen sitta o vänta på flygplatsen ...UNDERBART sen så kommer jag hem packar upp och börjar packa igen till resan upp till norrland med älskling.
var vill du bo när du blir stor? typ Stockholm.
vad vill du bli när du blir stor?
 ingen aning!!
vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAREN!!
skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet
bär du glasögon eller linser? nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej....
har du piercing? njaaa har hål i öronen bara ...
har du tatuering? nej, för feg för det :p
vill du gifta dig?
  inte nu?
vill du ha barn? Japp :) fast om ett par år
solar du ofta? nepp

är du bra på att laga mat? jag har mina stunder..
gillar du att dansa? mjoo, i sina mängder

hur vig är du? venne men om jag jämför med danne så är jag fanemej vig! HA!
vilken är din favoritglass? Solero- annanas
tror du på ett liv efter döden? njä
är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls
vilken ögonfärg har du? bruna
vilka hårfärger har du haft? svart, mörkbrunt, blekt ( så alltså ehm ja ljusare brun och lite som mina grisar ...)
är du beroende av något ? nä
senaste låten du hörde? venne
brukar du bädda sängen? när jag har tid
har du kysst någon under den senaste månaden? ja. 
vad var det senaste du sa? Pa  = Hej då på polska
saknar du någon nu? Ja...älskling!

Kommentarer
Postat av: Patrik...typ!

Jag är full av hemligheter ;)

2010-12-28 @ 23:41:31
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0