INVIGNING!

Igår var det första gången som jag var ute på krogen i Sverige och fyy fan va najs det var!
Hela jävla kvällen blev så sjukt lyckad, drack inte en droppe för mycket...blev najs full, ute med sköna människor och haft en allmänt grym kväll!!


Fast det fanns två minus tecken...
- det tog en timme att ta sig hem från stan (som vanligtvis tar 7 min) jävla pendeltåg som slutar gå runt 01 under vardagar.... så vi var hemma runt fyra på morgonen!  YAY
- en annan klantig grej som jag gjorde, var att jag slog i min jävla svanskota så sjukt hårt så att jag till och med har ett blåmärke där och får ont när jag sätter mig ner. INTE OKEJ! :(
Annars var det en sjukt lyckad kväll!



Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Visst var han fin, mmm :)

2010-08-06 @ 20:54:29
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0