Dutkiiigt värre!

Idag kommer det fan vara värsta träningsdagen, ha! Nä men känner mig as duktig, i morse så gick jag med morsan faktiskt på nån poweryoga. Det var fan as kul, inget jag hade väntat mig. Efter poweryogan så tog vi en tur i simhallen. Lite träning skadar aldrig, fast nu om en timme så är det den vanliga styrketräningen jag ska ha med mitt lag och sen är det dessutom vanlig volleyboll träning. Får se hur det går. Kommer vara helt DÖD när jag kommer hem! ah fy fan! :)



sen är det också en jävla träning att bara dammsuga min matta, den är helt omöjlig! Fast har kämpat klart med den nu! :)

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

meh, vi ska ju chatta på face ;P

2010-04-06 @ 23:35:47
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Agnes

Njaa jag har inte klippt mig eller nåt. Och frisyr byter jag varje dag typ så det var väl inget speciellt ;)

2010-04-07 @ 14:45:42
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0