det finns dagar som är riktigt lustiga ibland ;O

Så nu ligger man i sängen igen, Ha! Det börjar bli en vana att skriva inläggen på kvällen så där!
Men men typ, då jag hinner göra allt, liksom efter jobbet eller träningen o skolan ofc ;p
Så jävla seg dag idag! Shiiit man ba döör, nä känns som om allt händer nu - sista veckan i skolan o ofc så måste allt klämmas in oo alla bårk o shit också ...tydligen. Innan jul så där! :) RIiiiiktiigt mysiigt! ..
Ha! Nä men vi fick se Baksmällan i skolan idag, jävligt rolig film, lööööve IT!
Fick också reda på att jag kommer få lönen den 18:e, fy fan va glad jag blev!
LÖN den 18:e = EXTA PENGAR till mer julklappar, PLÅNBOKEN FYLLS PÅ IGEN :)
oooo så ska jag o Kajjs klippa oss till slut! ...Efter hundra års planeringaar så skjuts det upp heeelaa fucking tiden, men nuu jäävlaarr!!
Here we come Saints and Sinners!
TaggaaaaaD!!



Kommentarer
Postat av: agnes

Hur ska du klippa dig då? :) lägg upp en före - och efterbild :*

2009-12-15 @ 14:45:15
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0