Hard work, wrok - lör

Min lördag såg ut så här:
Tenta 10.00-13.00
Guldbröllop för Dannes farmor och farfar 14.00-22.45
Jobb 22.45-05.00


En helt slut och död Joanna kom hem halv sex på morgonen efter alla upplevelser och ett jobbigt nattpass. Höll på somna flera gånger när det ringde som mest, var en riktigt trött tjej på jobbet, men sen ringde en puckad brud in och gjorde mig lack och jävligt pigg resten av passet. Så det var iof rätt bra att hon ringde in när jag tänker efter. Det var dessutom Sannis sitsa pass igår, kommer sakna dig där! Din lilla mupp som ba åker till Berlin..

Hade kameran med mig så passade på att ta kort på koncentrerade tomtar som var inne i samtalen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0