ta hand om dig - helg

Överraskninngen till Danne var fiskespa, något hans fossingar behövde.
Själv var jag sjukt nära på att banga ur från början och ångrade nästan lite att jag valde det här, vågade liksom aldrig stoppa ner fötterna. På nått sätt vågade jag tillslut, riktig obehaglig känsla när fiskarna invaderade fötterna men man blev van tillslut. Resultatet blev - lena fossingar!
Sen så var vi två på massage igår också, det var riktigt skönt men den sista behandlingen var en aning tortyr. Jag sa till massören att jag hade ont i axlarna, då sa han att han visste precis vad han ska göra. Han kan ju sin grej så litade på det, han kom med glaskoppar som han satte på axlarna och i dem fyllde han på med tryck. Det gjorde fan bajsont... så nu har jag fina "sugmärken" på ryggen, dem skulle gå över inom 3-4 dagar. Säger bara att jag ångrar att jag litade på massören där, inget jag tänker göra om iaf!

Mina vackra sugmärken på ryggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0