ååh jag älskar min rygg! ååh vad jag klagar

Det blev en favorit i repris igår, kvällen spenderades hos Pontus med Danne, vi kollade på Sverige - Danmark matchen och lirade lite ps2. Min jävla rygg vägra ge med sig utan fortsätter att piska mig - make me suffer, känner mig helt seriöst handikappad. Märkte att värmesalva hjälpte dagen innan och fick nån hos pontus, jag tänkte inte så långt att det var en värktablett fast i salva som innehöll ibumutin som jag förmodligen nu inte tål, eftersom jag spydde 5 min senare. Så det blev ett superavslut på gårdagens kväll också! ...
 
Har så jävla bajs ont när det är som värst och det vägrar gå över, just nu sitter jag på jobbet, har ett härligt natt pass 21:30-04:30 så det är bara att härda ut. Var bara tvungen att klaga lite.

Becuse I love my life....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0