gamla minnen

Den grymma fylle traditonen som jag och Karolina hade var bäst! Från småttingar och fjortis tider körde vi alltid på som riktiga fyllon på nyårsnatten, grymma tider men i år blir det röjj i Schweden! Galet taggad inför ikväll, vi startar kvällen med en god middag med oxfilé och massa bea. Det blir mumma! Sen har vi uppladdat med sprit, champange, cider, öl, vin och malibu. Tror att det kommer räcka bra för mig, cuz tonight gonna be a good night!



Bilder från 2009, ´fy fan va jag saknar min partygirl (hon som är med på första bilden)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sv: Ett citat från Thåström (nej, inte Räisänen) bara :)

2012-01-02 @ 00:56:12
URL: http://haveyoumetfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0