snart så är döden nära

Har precis kommit tbx från tandläkaren och ska snart åka vidare till läkaren. Ska ha punktering idag, har ju inte skrivit något om det här men det hela började i torsdags.
Kände mig jätte trött, yr och hade ont i huvudet.
Mandlarna hade svullnat upp och en körtel under hakan och det gjorde/gör ont när man rör vid dem. I fredags så bestämde jag mig för att kolla upp vad det var för något. Gick till vårdcentralen och fick ta blodprover för att se om det var halsfluss eller körtelfeber som de trodde att det var.
Fast båda resultaten gav negativt svar så de vet alltså inte vad det är för något ... så idag ska jag åka dit igen och få en punktering (biopsi = ta prover) på körtlarna och mandlarna... ALLTSÅ STICKA IN EN FUCKING SPRUTA I HALSEN PÅ MIG OCH UNDER HAKAN. Och ni vet ju hur jävla rädd jag är för sprutor!
Får se hur det går iaf. Vill bara ha det gjort så att det är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0