hoohoohoo


Är precis fixad o klar, ska snart kila iväg till jobbet. Dra in lite pengar, för vem vill inte ha det? ;) Det här med påsken känns fan lite farligt, för det första så borde det inte heta påsk länge utan typ "godis veckan" eller typ "tjockis veckan". För hur många firar påsken för det som man egentligen borde fira det för, för vad det egentligen är brukar folk inte alls tänka på. Det är ju något med att jesus dör och återuppstår, men va fan vem bryr sig? Jo okej, vissa gör det men det är inte många om man säger så. Ska inte dra alla över en gräns här, men det är helt jävla sjuuuukt hur mycket godis man faktisk får i sig!? Det snackas om att det är nu alla kommer gå upp massa kilo och sen kan jag lova att alla kommer gnälla "ooh va tjock jag har blivit" ...bla bla bla ... Man får skylla sig själv tyvär, själv har jag minst fått tre stora påsk ägg fyllda med massa godis plus massa annat som morsan har köpt hem. Det står så klart och suktar en på bordet hela tiden, till slut så tar man en godis bit ändå fast där slutar det knappas utan att man till slut "råkade" äta upp allt! Heh. Jag har inte det problemet med att gå upp i vikt (för det har jag svårt med) men vilket fall som helst så borde det ändå heta "Tjockis veckan"!
Galet gött men inte nyttigt i längen om man säger så!

Någon som håller med? ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

Vet att du har kille tjejen :P så dejten får vänta! höhö... ne, men många som skabbar sig på fyllan o kysser allt o alla ;P

2010-04-04 @ 23:11:55
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

Bajkorv! om du inte såg såpass bra ut så skulle jag vara elak mot dig nu ;P höhö

2010-04-04 @ 23:19:18
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

går inte.. bli ful först :D haha

2010-04-05 @ 00:06:58
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0