fredag/lördag

Fredagen blev verkligen otippad, av det jag hade förstått så skulle vi typ ta det lungt hemma hos agnes och bara spela nå spel. Riktigt så blev det inte. Det blev en riktigt god middag med oxfilé och som avslutades med spel och massa öl, cider och 9 tequila shottar som jag lyckades få i mig. Blev konstigt nog inte så full som jag trodde att jag skulle bli.
Det var jag, agnes, fredrik, pontus och matte som spenderade kvällen hos agnes.
Runt två tiden så 02-03 tiden så började jag och pontus rulla in mot stan för att möta upp Danne. Vi åkte hem alla tre, men som vanligt så händer det alltid något på tuben på vägen hem.

Det vart världens bråk mellan några och helt plötsligt så började det klia i näsan, halsen och ögonen. Så började folk hosta. I princip alla på tuben började hosta. Det visade sig att en tjej hade tömt en hel papparspray burk på en kille och det spreds i tuben. Det var rätt obehagligt när man först inte förstod vad det var. Tuben stannade till slut och öppnade dörrarna och alla typ stormade ut för att komma ut till friska luften. Polisen kom och vi fick stå där i hundra år tills allt vart uträtt....


Säger bara suck.....Ikväll blir det iaf bowling med danne,carro och surre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0