En dröm gick i uppfyllelse!

ÄNTLIGEN säger jag bara, har längtat och väntat på det här i 2 år nu! 
Stockholm är helt omöjlig stad men tillslut så, det kommer bli så skönt och riktigt härligt.
Har fått en lägenhet och nu kommer jag och Danne bli täbybor!
En bit ifrån men vad gör man inte? 
Allt går så fort, det är helt sjukt. Kontraktskrivning i veckan. Om en vecka ska vi flytta in? Dags att köpa möbler kanske? Bud bil? Packa allt? Shit....det händer på riktigt nu. 
Känns så konstigt, kommer inte längre ha mina päron i vardagen varje dag? Inte åka hem till solna efter skolan? Allt känns så overkligt än så länge och jag har inte riktigt insett det än, men fy fan va kul det ska bli! Som jag längtat!
 
Täby, here we come! (täbykyrkby om man ska vara sån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0