Valborg

En dag som denna har många minnen, förra året spenderades också i uppsala och då var det världens sämsta valborg men i år blev det faktiskt rätt kul! Tro det eller ej! Sen blev det ett trevligt avslut i upplands väsby med Carro och Surre och övernattning hos dem. Dagen efter blev en bakisdag med chillpill ute på vattnet med company som sen avslutades med en riktigt god buffé.

Det som skrämmer mig i uppsala är det här själva stället= jag kommer ALDRIG i mitt liv bo i ett studenthus med delat kök! Dem är galna, nasty people där säger jag bara! Det är ju gealet där, en tv kastades från balkongen, några stolar, dagen innan hade nån tänt på cyklar utanför.... farliga grejer med fest fyra dagar i rad där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0