H som i härligt

Efter en lugn helg med plugg och utan något alkoholintag. Det var rätt skönt faktiskt!

Idag var dagen då stressen släppte från allt plugg, lämnade äntligen in en rapport som vi arbetat i en månad om fältkursen i Trollhättan.

Dagen blev fri från plugg, gynnade mig själv lite shopping och lyckades få hem shorts, solbrillor och ballerina. Nöjd flicka! Efter det så schtekte jag och Emma i solen, det var fan riktigt härligt väder. Klockan tre hade jag en intervju till ett extrajobb under sommaren, det känns rätt bra fan, hoppas jag får det bara skulle vart guld.

Efter intervjun undrade Agnes om vi skulle sola, det var grymt väder ute så jag antog att vi skulle sitta ute nånstans men det visa sig att hon mena solarium. Så dum som jag är borde jag ju fattat det :p men men så det blev 10 minuters sällskapssolning på solariumet idag. Kvällen slutade hos Agnes med hockey och tvspels-nostalgi.
En riktigt härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0