Fml

Fredag kväll och jag är på väg mot Danne, kvällens planer blev rätt ändrade. Tanken var att vi skulle se Sverige -Ryssland i stan med company, men när det väl närmade sig så vart alla assega. Jag var helt slut eftersom jag hade gått upp fem på morgonen till jobbet, så när jag kom hem dog jag i soffan direkt. Så nu har jag sovit ut lite och energin är tbx, sov fan från tre till sju. Trött tjej..

Hade dessutom världens sämsta morgon, missade bussen till jobbet som resulterade i en onödig taxi och dessutom har min vita älskling (min iPhone) skadat sig idag. Visste att den här dagen skulle komma och tillslut så sker det. Mobilen faller och skärmen spräcks...... FML säger jag bara, hade världens sämsta morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0