The empty space

En välidgt underlig "utgång", det började med en trist förlust för skellefteå och häng på Pappagallo, vårt skellhak - börjar bli stammisar där. Servetrisen vet exakt vilken öl jag och Agnes vill ha, liiiite alkisvarning där...

Kvällen hade sina bra och dåliga stunder, min mage ville inte sammarbeta med mig igår och då var det inte på grund av alkoholen ( drack typ 2 öl den kvällen - så vet faktiskt inte varför jag mådde så dåligt). Stod inte ut med magsmärtan och satte två fingrar i halsen, lite komiskt nog så var agnes med på toan och hon spydde av att se mig spy. Det var nog ingen mysig syn men det var kul med spysällskap! Det roliga var att vi upprepade det två gånger under nattens gång. HA! Det vart annars en rätt chill kväll som slutade rätt sent, med efterfest hos Andreas.
Fattar inte hur vi tänkte med att ha en efterfest utan alkohol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0