En förvånad joanna under dagens pluggpaus

Bjuder på en bild från lite plugg idag, måste bara säga att morötter är så stört gött med philadelphia!

Måste bara ta upp en sak...
Heeelt seriöst! Den överdrivna debatten om hår under armarna har gått över styr! Det började med en "skandal" från melodifestivalen, där en tjej kom med i bild och hade hår under armarna. Blev uppmärksammat och hon gick ut i aftonbladet att det var hennes armhåla som kom med i bild och sa stolt att hon inte rakade. Diskussionen har blivit ENORM på facebook om att ha eller inte ha hår som tjej under armarna och på benen. Tjejer lägger upp bilder och tar kort på sina armhålor (med hår) även på sina ben, grupper har startats ex. "Ta håret tillbaka". Vaa fan händer?!!?
Självklart är det "naturligt" att ha hår under armarna, alla har det, varför ska tjejer behöva raka benen men inte killar? Bra fråga, ett ideal som har skapats, tjejer ska ha lena fina ben och rakade och inget emot det eftersom jag tycker att det är snyggast så.
Personligen spelar det fan ingen roll vad andra gör, det är deras åsikter och I don´t give a fuck men jag tycker inte att det är myspys precis och jag ser verkligen inte charmen i det....


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Håller med till 100%. Alla gör som de vill, men det är verkligen inte fel att raka. Jag gillar inte den här militanta feminismen. Tur att de aldrig kommer att vinna den här debatten ;)

2012-03-14 @ 08:20:40
URL: http://haveyoumetfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0