Amsterdam

Tiden går för fort och jag hänger inte med här i bloggen, dagarna går och jag vet att jag varit SÄMST på att blogga men så blir det alltid under sommaren. Har nu hunnit med både Ukraina och Amsterdam och nu är det jobb på schemat innan jag och Danne åker iväg igen till Polen.


Amsterdam är en sjukt fin stad bortsett från att det luktar hash nästan överallt och det hemska redlight området. Intressant med en så annorlunda kultur som ändå är så nära oss. En trevlans resa som vart rätt lugn i sig, utan några riktiga utgångar tyvärr men mest chillpill och häng på barer. Vi var även på Sixflags som var anledningen till att vi åkte till Amsterdam, det var verkligen roliga attraktioner men jag hade tyvärr för stora förhoppningar om stället och blev lite besviken. Allt som allt var det ändå trevlans resa med väldigt mycket gym, filmtittande och sushi! Här kommer lite bilder från resan


Artis Zoo
Sixflags
Tack för en mysig resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0