Annedal- min första riktiga arbetsdag

Idag var det min första riktiga arbetsdag på Annedals boutställning. Har nog aldrig varit med om ett så slappt jobb, som gjorde mig så sjukt rastlös. I det här tältet sitter vi och väntar på att folk ska komma och köpa biljetter in till visningslägenheterna men....det är så sjukt dåligt skyltat så många missar det här tältet = inget folk kommer till vårt tält typ = FAIL. Efter tre timmars rastlöshet i tältet gick vi på lunch, jobbet bjuder på lunch varje dag och det är inte nån dålig lunch det! Lyxlunch skulle jag kalla det, speciellt eftersom det är gratis för oss, världens godaste biff och kantareller med stekta potatisar i lök. Säger bara Mmmmmumma! Därefter fick vi lalla runt själva för vi behövdes inte i tältet längre, så vi utnyttjade tiden och gick på några visningslägenheter (ÄLSKAR att jag får betalt att lalla runt och kolla på visningslägenheter).Det är så sjukt fina lägenheter och jag fick bara ångest av att se lägenheterna. Det fanns så coola, riktigt fina och helt jävla underbara lägenheter. Ville verkligen bara ha en egenlägenhet! Tyvärr har jag inte råd riktigt då det kostar typ 4-5 miljoner....men men

Appropå lägenheter! Helt sjukt, på en vecka har jag fått två lägenhetserbjudanden och ska gå på visning nu på onsdag och torsdag. Hoppas verkligen att dem ser bra ut och att jag äntligen kommer ut från päronhålan! LÄNGTAR!
Jag i mina vackra arbetskläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0